jagstad.blogg.se

Fyrbarns mor som totalt ledsnat på dom förbannade kilon som inte trollats bort efter amning som alla så fint säger... Så nu har jag bestämt mig att ta tag i denna sak....

Tröstlöst

Publicerad 2015-01-25 20:38:30 i

Har sedan i Onsdags haft ont i halsen,hosta och känt mig allmänt halvdant. ..

Så tröstlöst.Jag skulle crosstraina,promenera, gå på vattrngympa, men inte då kroppen orkar liksom inte...

Men nu ikväll plussar vi på med ett stort bang i örat och jag har som helvetet brinner i örat de gör så fruktansvärt ont så jag kryper ur mitt eget skinn....

I morgon blir de nog iallafall ett besök till Vårdcentralen och de är ju detta som är galet; jag jobbar själv på en Vårdcentral men när jag själv går dit känns de alltid som att jag går därifrån med att VIRUS är de som spökar, ta två Alvedon och vila...

Man känner alltid att de finns dom som behöver den tiden mer än mig och jag känner att jag är väl inte såååå dålig att jag behöver söka vård.

Men nu har jag fan gett upp detta med örat var droppen, men är detta ett VIRUS är de ett jävligt elakt sådant...

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela