jagstad.blogg.se

Fyrbarns mor som totalt ledsnat på dom förbannade kilon som inte trollats bort efter amning som alla så fint säger... Så nu har jag bestämt mig att ta tag i denna sak....

Förändringarnas tid...

Publicerad 2015-01-19 08:38:45 i

Ja ni, jag hört att man ska ta en sak i taget för att man inte ska ledsna...

Men jag kör uppenbarligen omvänd taktik.
Jag lägger om kosten,slutar snusa och även tagit ett  beslut om att rensa ut allt som tar och ger mig negativ energi. 

De är den förbannade sociala media. 
FACEBOOK vi har tagit skilsmässa och de känns väldigt bra.
Många gånger är alla så övertrevliga och tillmötesgående när dom sitter med en datorskräm emellan sig.
Man lägger upp en massa bilder på sig själv för att få cred hur bra man är,hur mycket och aktiv man är, och att alla skall lajka  så mycket de bara går.

Varför vill man ha 20 likes på en bild där man står i bar överkropp och spänner sig, eller ut med brösten och in med magen???

Är de för att man själv aldrig får höra att man är fin som man är? Blir man lite lyckligare av 20 likes och känner att ååååååå folk gillar mig...

Nej jag har en så pass lång tid gått och retat upp mig på denna sida så jag har numera gett upp på obestämd tid, och jag tror att jag kommer må bättre utan de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela