jagstad.blogg.se

Fyrbarns mor som totalt ledsnat på dom förbannade kilon som inte trollats bort efter amning som alla så fint säger... Så nu har jag bestämt mig att ta tag i denna sak....

Depp

Publicerad 2015-01-15 21:59:11 i

Idag känns de som en riktig Depp dag...
En dag som denna hade förut fått mig att kasta mig över godisskålen, limpan, pastan ja du förstår!!!!

Men har man bestämma sig så är de fan bara att bita ihop och hoppas på att i morgon är en bättre dag...

De som gjort mig så deppig är att i 16 dagar  har jag skött mig exemplariskt och ändå tycker jag att de inte händer nått överhuvudtaget!!!

Och läser man alla som äter lchf så känns de som att dom tar typ 5 kilo på två veckor medans jag tycker  att de inte händer ett SKIT!!!!!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2015-01-16 21:33:30

Fortsätt kämpa! Det går alltid segt i början :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela