jagstad.blogg.se

Fyrbarns mor som totalt ledsnat på dom förbannade kilon som inte trollats bort efter amning som alla så fint säger... Så nu har jag bestämt mig att ta tag i denna sak....

Mys

Publicerad 2015-02-07 21:28:01 i

De har vi här hemma i helgen...
Pulkåkning,städning, äta ute på restaurang och mello mys med föräldrarna...

Bara  vara och ta hand om varandra, de är de viktigaste i en familj att alltid finnas där och stötta varandra i vått och torrt, aldrig ta den enas sida mer än den andra utan alltid behandla sina barn lika vad som än händer...

Jag skulle aldrig klara av att göra skillnad på mina barn, jag får dåligt samvete bara de ena barnet har fått strumpor och inte dom andra...

I morgon är de basket match för tredje helgen på raken men nu ska vi åka ända till Åkersberga så de blir ju en liten utflykt...

Och Måndag är de dags för en utav dom stora delarna i Philips utredning och de blir intressant och spännande...

Ja de var helgens update, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela