jagstad.blogg.se

Fyrbarns mor som totalt ledsnat på dom förbannade kilon som inte trollats bort efter amning som alla så fint säger... Så nu har jag bestämt mig att ta tag i denna sak....

Ledsen

Publicerad 2015-02-02 15:57:49 i

Idag är första gången på riktigt som jag blev ledsen/sårad av att hämta mitt barn på fritids.

Jag har en son precis som alla andra.
En son som älskar att leka,stoja,kramas och göra allt som sönerna vid  6 års åldern gör.
Han ser ut som vilken vanlig 6-åring som helst och han kan precis som alla andra 6-åring ar. 

Men de som är de är att han behöver lite mera stöd en dom allra flesta 6-åring ar. 

Han behöver mycket gränser och regler och en hel massa förtroende för att få sin vardag att gå ihop,så är de bara.

Att då komma till Fritids och de första man får höra är att: ja- de gosedjuret han hade med sig var verkligen inte bra; det störde klassen och de tog alla fokus från honom på lektionen.

De var ett till barn som hade med sig ett gosedjur och de barnet förstod när vi tog gosedjuret ifrån de, men de gör ju inte din son...

Att höra dessa ord gör såååå fruktansvärt ont i en mammas hjärta så smärtan är obeskrivlig!!!

De här handlar inte om att min son inte förstår; för de gör han alla gånger de kanske handlar om hur man förklarar för honom att de blir problem med att gosedjuret är med.

Min son tillsammans med sina föräldrar sliter för att de ska vara en fungerande vardag för oss alla och han kämpar och gör sitt bästa och vi lika så.

Min son har ännu inte någon diagnos och det är det vi utreder för att allt ska bli till hans bästa och jag blir så förtvivlad över att få höra att min son inte förstår, för de gör han och jag ska kriga för honom till sista blodsdroppen precis som för mina tre barn.

De kanske kan tyckas fåningt av er som läser att jag reagerar som jag gör men för mig är detta något som jag inte vill behöva höra och de ska inte någon förälder behöva göra.

En nedstämd och ledsen mor med den finaste sonen som finns❤❤❤
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2015-02-02 17:59:55

Kämpa på. Har själv fått kämpa med mitt äldsta barn å det nu i vuxen ålder. Du känner ditt barn bäst och jag vet hur svårt det är att få andra att först ibland. Tyvärr blir det kanske inte bättre när ni får svar på utredningen utan då får ni som föräldrar kämpa ännu mer för att er son ska få den hjälp han har rätt till. Men jag vet att du är stark som orkar kämpa. Du får gärna höra av dig om du behöver låna ett öra ibland.// Pernilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela