jagstad.blogg.se

Fyrbarns mor som totalt ledsnat på dom förbannade kilon som inte trollats bort efter amning som alla så fint säger... Så nu har jag bestämt mig att ta tag i denna sak....

Frånvarande!

Publicerad 2015-02-11 09:11:09 i Allmänt,

Har inte skrivit nått på några dagar då jag inte känt att jag orkar...

Vi har haft en bra helg tillsammans med barnen och alla har fått sina behov tillfredsställda så det känns skönt...

Barnen är i skolan och jag är hemma och väntar på att någon ska komma från fotrum för att fixa något i vårt elskåp.
Strömmen har vart avstängd en timme och det känns mer som ett dygn om ni frågar mig...
Ingen el eller nått ljus någonstans och kallt börjar de bli eftersom vartenda element är avstängt.

Men då får man tack Solen för att den är upp och hjälper till att värmer...

Själv ska jag och maken på vår första Komet utbildning idag så det ska bli spännande att lyssna och få råd och tips att komma på sätt att kommunicera och nå lilleman på bästa sätt så de känns riktigt skönt..

Avslutningsvis så föddes det en ny liten bebis in till släkten igår så det är mysigt nu ser jag bara framemot att få träffa Underverket och snosa lite bebis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela