jagstad.blogg.se

Fyrbarns mor som totalt ledsnat på dom förbannade kilon som inte trollats bort efter amning som alla så fint säger... Så nu har jag bestämt mig att ta tag i denna sak....

Dagbok

Publicerad 2015-02-03 09:41:23 i Allmänt,

Känns oerhört skönt att ha denna blogg för att de ger mig min bild av min vardag,sätter ord på mina känslor och jag får på mitt sätt bearbeta allt som händer runt omkring just nu och de känns skönt...

Allt som händer runt omkring min lilla älskling har börjat visa sig hos mig som Mamma, jag har suttit tillsammans med min man på åtskildiga möten, intervjuver osc, ochhar känt att detta är inte ngr problem.

Men nu när man fått lite perspektiv kring detta så börja man märka att det är väldigt påfrestande psykiskt.

Att sitta och öppna upp sig för människor man aldrig träffat tar mer än vad man tror...
Nog för att alla dessa människor är som änglar, lyssnar, förstår, ger tips så är det tufft, det kommer ut någonting bra utav detta när det är klart...

Att tampas med det ständigt dåliga samvetet som jag gör för mina andra tre tjejer som jag älskar mer än livet är också extremt tufft...

Dom vet att jag älskar dom och finns här för dom i alla väder men man märker även på dom att det är tufft...

Dom har en bror som kräver full uppmärksamhet, som tar stor plats, som inte kan ta uppmaningar och instruktioner som dom, som gör allt för att retas och djävlas med dom och det är tufft...

Ska bli så skönt att gå på föräldrarutbildning för att få tips och råd till att få en bättre fungerande vardag här hemma i vår lilla familj...

Men nog om detta för i dag nu hoppas vi på att alla min hjärtan har en bra dag i skolan och att dom kommer hem så där sprudlande, bubblande fulla av energi och delar med sig av sina dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela